Fredag

Fortfarande sjuk, vilket suger :(

Skulle till arlanda 01.00, men planet är försenat nu, vilket gjorde att den nya tiden blev 03.30. Suck.
Kanske skulle ha åkt hem och sovit någon timme, men vafaan, det är ju fredag :p haha.


Har äntligen fått tag i Kika, tillslut. Trodde nästan att det var något som hade hänt först, men det var bara hennes mobil som dummade sig :s


Juste, fick paket idag också :) Dock inte telefonen som jag har väntat på, utan en ny plattång :)
Är bra jävla nöjd med den iaf :) funkade huuuur bra som helst :) :) :) :)


Näe, kanske ska he mig ner på stan en sväng och säga hej till Feffani och Willbur :) Var ett tag sen man träffade dom :(
Och Feffani som har flyttat nu och allt :(

Måste hämta andra bilnyckeln först också, hem byta kläder. Det var faan kallt ute :(


Grisen är iaf sig själv nu igen, känns jättekul att se henne så :) Hon är ju bara såååååå söööt :)


Vet du, hjärtat, nu är det bara 5 dagar kvar tills jag kommer, men 6dagar tills jag får träffa dig ;) Jag längtar bra jävla mycket efter dig! <3


Fick ju paket till Fisen häromdagen också :) Av mommo & moffa :)
En sjukt söt reflexväst med en döskalle på :)

Taaaack mamma :)


Känns som att saker och ting börjar bli bättre, dock inte mina matvanor, får fortfarande upp allt, även om jag får behålla det lite längre nu, men iaf..
Snart så :)


Näe, nu är det dags att göra lite nytta igen, vara lite social innan jag åker dessutom..

Over and out!

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0