Fredag

Ligger hemma i sängen med datan på magen, MTV går i bakgrunden.

Borde väl kanske sova istället nu när fisen är på dagis :)
Blev ju inte direkt mycket sömn inatt heller..:p haha
Ewalena åkte till Grekland imorse, så jag körde henne och maggan.
Halv4kom dom och hämtade mig, suck.
Men men, bara kul att kunna hjälpa till, plus att jag fick låna datan och bilen medans hon är borta, vilket kanske inte är helt fel med tanke på att min bil dog igår :(
Iofs så var det väl kanske självförvållat, men det var ju bara SÅÅÅÅÅÅÅ kul :)

Fisen har ju hunnit slå ut ena framtanden också :s
mammas fis<3
Men hon är bra charmig med den iaf.

Som sagt, fisen är ju på dagis.
Andra veckan idag och det har gått hur bra som helst *stolt*
Så på måndag  börjar riktiga schemat för henne :)

Kan ju säga att jag har haft fruktansvärt blandade känslor inför att hon skulle börja.
Från att ha haft henne hemma varje dag i 15månader till att vara utan henne, för det första varannan vecka då hon är hos sin pappa, sen dom veckorna jag väl har henne, då ska hon vara på dagis.
Kommer att bli tomt :s
Men visst, det är ändå skönt att hon är där.


Oh, snart är det kryssning också :) 3oktober bär det iväg, faan vad kul vi kommer att ha tjejer :)  L Ä N G T A R


Oj, finns bra mycket mer jag vill skriva, men det kommer bara att bli vänt emot mig.
äckliga jävla falska människor


Jag hade för mig att bästa vänner skulle vara mer förstående, men tydligen inte.
På måndag är det iaf löst. Vilket kommer att bli bra jävla skönt!


Näe, försöka sova en timme så att man orkar busa vidare med fisen sen.
Thea, du vet att mamma älskar dig va?
Du är mina andetag!



Over and out!

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0