Nu är det bara 2dagar kvar..

Tänk att en person kan få en på så otroligt bra humör, och när det gäller honom så behövs det inte mycket heller!
Du vet att jag tycker om dig va? Sjukt jävla mycket!<3

Oh, pratat massor med Mariana också, bra längesen.
Alltid lika kul att prata med henne, hon har alltid en M A S S A kul att berätta :)
Oftast så är hon i samma smörja som mig, men det är bara kuuuul, man lever ju bara en gång ;) haha

Näe, dagens mat fick inte stanna, och jag som var så stolt över att jag hade fått äta två gånger (ja, det är stooora framsteg för mig)
Så nu känner jag mest bara att jag verkligen inte orkar bry mig, jag skiter it tills jag har fått min "semester", den är jag värd!

Helt sjukt att så många minnen kan dyka upp, bara pågrundav ett namn, ett namn som egentligen bara är kasst.

Hur som helst.

Det är också sjukt att se hur lättlurad man egentligen är/var. Att man kunde gå på samma sak, om och om igen.
Av samma person dessutom.

Jag trodde verkligen honom, varje ord, varje minut.
Till vlken nytta?

Han satt hemma hos mig och min familj och spydde så sjukt mycket skit över denna brud, som han inte ens ett år senare gifter (idiot) sig med.
Efter all skit han fick ta emot, efter all skit han snackade, efter hur mycket han sa att han hatade henne.
Jaa, jag är jävligt besviken på honom. Och henne, hon sa sig vara min vän. Men jag vet inte, trodde verkligen inte att "vänner" behandlade varandra sådär, men tydligen.

Och han är jag otroligt besviken på, efter alla löften. Allt han sa.
Jag vill heller inte säga för mycket här, just för att få det vänt emot mig, det klarar jag mig utan.

Men hade det bara varit så att han gick tillbaka till henne så hade det inte rört mig lika mycket i ryggen, men efter att han blivit helt jävla hjärntvättad av henne och okapabel till att höra av sig till dom han kallade sina vänner så brydde jag mig faktiskt.
Det är inte så svårt att bara lyfta på luren och säga att man mår bra, eller skicka ett sms och säga att man lever, eller hur?

Men nu vet jag ju iaf, och jag bara väntar på att få höra hur det Å T E R I G E N har tagit slut mellan er och att ni är i full gång med eran skillsmässa, och gissa vem som kommer att stå där och skratta dig rakt i ansiktet då!?
Jo, en jävligt skadeglad Emmelie.

Säger det återigen, du kommer aldrig att träffa någon som är lika bra som mig, än mindre som är bättre än mig!
H A H, det där var skön att säga!

L O S E R!
Som sagt, kommer att få allt jag skriver emot mig, men den smällen kan jag ta.

Det märks att det börjar bli höst ute, det är rätt kallt, men ack så skönt.
Bästa sättet att rensa skallen faktiskt.

Fisen ligger inne och sover så sött.
Jag sitter ute på balkongen, röker, dricker päronfestis och skriver lite här.
Hör underbar musik i bakgrunden, kan det bli bättre?


Näe, en sista cigg, sen är det dags för sängen.
Full rulle hela dagen imorgon ju.


Over and out!

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0