Slitsam söndag

Ja, då var det dags att sova snart igen. Känns inte som att jag har gjort så mycket mer än sovit ihelgen,samtidigt som att det känns som att jag inte har sovit något alls :s

igår var jag så otroligt sjukt jävla trött att när jag och Fisen kom hem så la jag mig med henne, så innan 20över 8igår ikväll så sov jag. Vilket var otroligt skönt :)
Klev upp runt 9imorse, U N D E R B A R T ju :) :) :)

Så när vi vaknade så messade jag Kika och frågade om vi skulle åka till BusBorgen,men eftersom att det är söndag så är ju hon på Babysim med Grisen. Och efter det så skulle hon lämna bort Nellie, för första gången på ÅTTA månader, till sin mamma.
Självklart ställde jag och Fisen upp som stöd då.
Fika på Drott, promenad ner på stan och upp till Drott igen, bila till Maxi och handla lite. Sen, äntligen, hämtade vi Grisen, som var på strålande humör :)
Plockade upp Fredrik också, sen begav vi oss till BusBorgen :)

Var där bra många timmar och busade, barnen var på strålande humör. Nyätna och utvilade. Kunde nog inte ha blivit bättre, joo, om man räknade bort både min, Fisen och Fredriks hosta.
Men det gick ändå :)

Sen bar det iväg till Max, andra gången jag åt idag, känns bra. Får dock se om jag får behålla det denna gång..
Gårdagens mat stannade :) :) :) :)

Haha, satt vid "barndelen" inne på Max, där det även satt ett "perfekt" par, en mamma, en pappa, en son och en dotter. Pappan upplädd med kostym, mamman också iordninggjord, barnen åt utan ljud, inge gnäll.
Och där satt vi. En ensamstående mamma med sin dotter, en till dotter med båda sina föräldrar. Båda mammorna tatuerade lite här och var, svor, barnen åt som grisar, kastade mat omkring sig. Mamman och pappan satt och skjöt papper på varandra genom sugrör. Sen när vi väl gick därifrån så lämnade vi allt på borden bara, värsta grisstian.
Och herreguuud vad dom tittade på oss, men faaaan vad kul det var :) :)

*suck* snart är jag utan dator :( Ewalena kommer säkert vilja ha igen den imorgon :( Huuuuur ska jag klara mig!? :o
Får boa in mig hos Kika :) :) :) :)
Iaf tills jag åker iväg :)

Oh, gud så skönt det ska bli. En heeeeel vecka, underbart behövande.
Dock kommer jag att sakna ihjäl mig av er tre :s
Hur ska mina dagar nu se ut?
Utan båda mina två barn!? :o

Men sen brudar, när jag kommer hem. Då blir det mina vanliga upptåg, ni kanske behöver en vecka att vila upp er på ;)
Och shoppa ska vi göra :)
För nu är det inte länge kvar till våran efterlängtade K R Y S S N I N G :) :) :) *längtar*

Jag kan inte beskriva i ord hur glad jag är att ha er i mitt liv, ni förgyller verkligen mina dagar.
Även om vi kanske bara sitter hemma hos dig och är.
Men just eran närvaro, just att det inte finns några "måsten".
Det är så otroligt skönt att kunna bolla tankar med dig, för du förstår.
På ett sånt sätt ingen annan gör.
Ni är guld värda babes<3

Nu är det bara T R E dagar kvar :)
Huuuuur underbart som helst :)

Så hur ska jag fördriva tiden tills onsdag då?

Måndag blir att leka arslet av mig, Kika och våra underbara barn :)
Tisdag sviker Kikaa och Grisen oss gör Blomstra :( Men då är ju Fisen på dagis, så då blir det till att sätda och tvätta inför resan :) Så att allt är klart inför onsdag :)
Onsdag lämnar jag inte Fisen förns 10.30, eftersom att hennes pappa hämtar henne 16.30 :(
Så då hinner jag göra det allra sista iaf.
Sen bär det iväg :) Heeeelt jävla underbart! :) :)

Och på lördag är det fest, då ska jag vara snyggast :) haha.


Näe, ut och röka och sen ducha.
Sen blir det sängen för min del :)
Tack för en underbar dag, ni är bäst!<3


Over and out!

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0