Söndag

Ja, vad ska man säga.
Tänk att man kan sabba så mycket för sig själv pga sin egna envishet..
Tänk om jag bara kunde hålla käften någon jävla gång..
Aja, nog om det.


Dagen i sig har väl inte direkt varit den bästa.


Fick iaf i mig lite mat, dock kom den upp igen efter någon timme..
Kände mig iaf duktig,så länge den stannade nere.


Bara 10dagar kvar nu, känns bra jävla skönt.
Dock lite ångest pga mitt beteende, varför kan man inte bara tacka ja och lösa det senare?


"fläckarna" har heller inte försvunnit, snarare bara blivit större.
Ska ringa till dom imorgon hur som helst.
Måste verkligen styra upp detta nu, kan inte fortsätta såhär..
------------------------------------------------
Det är bra underligt hur vissa människor fungerar.


Tycker mest bara att det är skrattretande, men imorgon så är det löst iaf..


Jag vet att ni pratar bakom min rygg, jag vet att det var Du som sa det där till Danne,
jag vet att ni är lika patetiska som henne som ni snackar så otroligt mycket skit om.
Och jag saknar inte direkt erat sällskap.


So long S U C K E R S!



 

Over and out!


Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0