Suck

Kul, pratade just med Eklund, han som det är fest för på lördag.
Fick just reda på att äckelHannah kommer att vara där.
Kul, nu sjönk modet sjukt jävla mycket.
Har verkligen ingen jävla lust att träffa den lilla F I T T A N.

Bara hoppas att hon sticker innan festen.
Jag måste hålla mig borta från spriten, annars smäller det.
Falska jävla fitta.


Fast å andra sidan, som Eklund sa. Det är ju inte henne jag är ute efter att träffa, det är ju faktiskt för att fira Eklund.
Och jag ska allt visa både henne och Oscar, vilken jävla miss han gjorde.

Byta ner sig från mig, till henne. H A H A, stackars jävel.
Du anar inte vad du gick miste om lilla vän.
Hoppas bara att du inser det, innan ni gifter er. Om ni nu redan inte har gjort det.
OCh har ni gjort det så kommer jag att få mig ett bra jävla skratt, läääääänge också..
H A H A H A H A H A H A H A H A H A!!

Du är bra kass du!


För du vet väl att du kommer aldrig att träffa någon som är lika bra som mig?


L O S E R!!!!


Hah, det där gjorde min kväll.

Over and out!

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0