Tisdag

Vaknade på rätt skapligt humör imorse, tills jag upptäckt att dom hade stängt av vattnet. Vilket innebar att fisen inte fick någon välling innan dagis :(

Tur att dagis är bäst iaf, när vi väl kom dit så fick hon macka och mjölk, och joo, jag har sånt hemma.


Sitter iaf här nu, nyss vaknat en sväng igen. mår sinnessjukt dåligt. Har feber, ont i halsen, tjock i halsen, snorig och en
sån jävulsk sprängande verk i huvudet att det gör ont att gå.. Svårt att andas är det också..


Och inte faan fick jag behålla maten idag heller.. När ska detta sluta?
Tack för idag iaf, Kika & Grisen. Det var verkligen välbehövligt.
-----------------------
Det är bra konstigt att man aldrig slutar förvånas över hur falska människor egentligen är.

Du är aldrig så rik att du har råd att förlora en vän, men tydligen så var pengarna viktigare i det här fallet.
Tragiskt.


Varför kunde du inte bara ta det med mig på en gång? Svårt att bara säga till!? Tydligen.
Det märks rätt snabbt vilka man kan lita på.
-----------------------
8dagar kvar bara.
SO FUCKING L O V E L Y!!!


 

Och du,jag saknar dig bra jävla mycket<3

Näe, om man ska göra lite nytta nu kanske, så man orkar med morgondagen och allt underbart den har att bjuda på!     



 

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Robot

Vad händer om 8 dagar då? :P :P

2008-08-28 @ 16:10:08

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0