Torsdag/Fredag

Fyfaan för att vara sjuk :(
Har hostat tills jag har spytt nu, och inte bara en gång heller.
Så det var ju inte länge min kropp fick behålla maten denna gång heller..

Jävla skit, jag har inte tid med detta :s

Måste fan bli frisk innan onsdag..
*suck*


Haha, pratade massa med Daniel tidigare, det var kul. Har inte pratat med han på bra jävla länge.
Kanske ska he sig till Muppsala någon dag och säga hej :)

Näe, försöka få i sig lite vätska och sova!?
Tyyyyyyyp.


Jag saknar Fisen också, massor. Har inte sovit med henne på evigheter känns det som :(
Thea, mamma älskar dig högre än allt!
Du är mina andetag!


Over and out!

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0