Helgen

Ja, då var ännu en helg avklarad.
Sitter just nu och lyssnar på Pink - Sober, så sjukt jävla bra.
Äter Frödinge's Kladdkaka också, underbar frukost :)
Och jaa, jag vet att klockan är halv 4..

Helgen har stundvis varit heeeelt jävla underbart klockren.
Längesen det var sååå kul :)

Fredag;
Började med förfest hos mig.
Jag, Lotta, Kickan och Helena.
Mat, spela, alkohol, musik och skratt.

Sen så hämtade Lottas Jimmy oss och körde oss till Eskilstuna,
där det var spelning. Adde skulle spela, heelt okej.
Dock var det sjukt jävla dörr, inte alls lika mycket drag som det är
i typ Uppsala, men det funkade.

Påväg hem sen kunde det ha slutat riktigt jävla illa.
Det var pisshalt ute.

Låg i baksätet och sov, vaknade av att Jimmy skrek "Faan, jävla helvete",
"Det här kommer att gå åt helvete".
Kände hur hela bilen började snurra, sen tog det stopp.
Vi hade snurrat av vägen ner i diket, sjukt jävla läskigt.. :s

Sen när vi kom till Manne så var det ju bara att lägga sig och sova av sig ruset.

Lördag;
Vaknade och mådde inte alls bra :(
Fick frukost på sängen också, våfflor med glass och sylt :)
Huuur mysigt som helst :)
Taaack baby! ♥

Gjorde inte allt för många knop under dagen.
Messade lite med Milla och frågade om hur, var och när..

Lagade lite mat, kyckling och ris. Fyfaaan vad gott det var :)
Fick skjuts till Camilla sen, gjorde mig iordning där.
Lyssnade på lite musik, valde kläder, sminkade oss och allt sånt.

Ringde till Manne och frågade om han kunde köra oss till Uppsala,
och det gjorde han ju såklart :)

Släppte av oss utanför Etage :)
Sen kan ni ju räkna ut själv hur den kvällen slutade ;)

Dansade massor, drack Ooze, träffade en från "Sur & Ful", fick gratis drink :)
Max blev det på hemvägen, och sen sängen.

Hade lite problem att ta mig från bilen till dörren, så Manne fick hämta mig ute på gräsmattan :p
Haha, piinsamt.


Sanna, varsågod.
Här kommer lite bilder, resten ligger på http://inf0rmati0n.bilddagboken.se
               
               
               
               
               
               
               
Tack för en heeelt fantastisk kväll Camilla!
Januari + Sur & Ful = Etage :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack själv för en fantastisk kväll/natt.

2008-12-15 @ 16:30:17
URL: http://grisbajs.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0