Kryssning, sliten och nya bilar.

Ojojoj, fyfaan vilken jävla resa, men faaaan vad kul det var :)
Och full vart man ju :p

Åka hiss, umgås med nytt folk (dalarna), snöbollskrig i Finland, storm, inge sömn och oändligt med spya.
Haha, typ resan i kort beskrivning.

En ny volvo är också inköpt.


Orkar inte riktigt ta allt här just nu.

Mår som bäst, är kär, älskar mitt liv just nu.

Umeå den 19-20.
Mormor åker med.

I L O V E I T!!!!!

Utgång på etage med världens bästa Camilla luciahelgen.
Oh, som jag längtar :)

Manne, du är bäst!♥
snyggast i stan

Kommentarer
Postat av: Camilla

jag längtar också, snart är vi där. :) :) <3

2008-12-02 @ 21:19:31
URL: http://grisbajs.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0