Sober?

Vilken dag.
Är heeelt jävla slut i kroppen, mår piss :(

Sov till typ halv 2 idag, sen blev det en sväng vid datan.
Sen bara legat och degat framför tvn, tills Manne kom hem.

Då gjorde vi lite mat, åt den och så. Var klara med allt sånt runt halv sju.
Sjukt jälva skönt.

Sen runt 8fick vi nå ryck och skulle bowla, så så blev det ju.
Ringde (för ovanlighetens skull) Jimmy och Lotta.
Det var kul, även om jag är sämst :p

Men jag är nööjd ;)

Lite bilder :)
                      
                     
                 
                       


Haha, Manne sitter och spelar gitarr i hallen,
mysigt! ♥

Det får avsluta denna dag.
Nu blir det sängen med Hjärtat, och sen sova!

Du betyder mycket,
väldigt mycket ♥

Kommentarer
Postat av: lotta

jaa klart du kommer igång imorn;)...kul vi hade i kväll=D...<3

2008-12-11 @ 22:46:58
URL: http://jimmyslotta.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0