TjugoAndraDecemberTvåTusenÅtta.

Fyfaan, fatta att det är julafton om bara knappt en dag..
Det är heeeelt sjukt :o

Har iaf kommit upp till Umeå nu, som sagt.
Var ju meningen att jag skulle åkt i fredags redan,men mormor skulle ju med.
Hon jobbade i fredags, och hon orkade inte åka efter hon hade slutat. Så då bestämde vi oss för att åka på lördagen.

Pratade med morbror, för han och tjejerna skulle ju också åka upp över jul :)
Men då var han tvungen att stanna hemma tills den 23 och frågade fall jag kunde ta med mig ena kusinen,
självklart tyckte jag. Inga problem, så då bestämde vi  oss för att åka på söndagen då Izza ville träffa sin  mamma och vara med på hennes födelsedagsfest.

Så i söndags bar det iväg iaf :)
Dock utan kusinen, då hennes mormor och morfar skulle komma och fira jul med dom..
Men det är sånt som  händer, jag,Thea och mormor kom oss iaf iväg :)

Åkte runt halv 2på dagen och kom upp runt kvart i 10på kvällen..
I Övik hittade vi värsta jävla ovädret, som vi självklart drog med oss upp över.
Så sjukt jävla läskigt att köra bil, såg knappt framför bilen.
Gick mellan dom två linjerna som  "tjuter" när man kör på dom, samt ett par bakljus i några mil..

Kom iaf hem helskinande :) Utan krockar och liknande :)

Faan vilken  underbar känsla det är att komma hem igen, åhh, blir som liten igen.
Jag har den bästa familjen som finns, ingen/inget kan mäta sig med dom. ♥
För i slutändan så är det iaf bara mamma och pappa som finns kvar när alla andra går..

Idag har vi mest bara umgåtts med folk och fikat :)
Träffat André, Annelie, Tindra och Tyra.
Jonas, Emelie, Per, Coffe och massa fler :)

Imorgon blir det in till stan och handla lite :)
Jonas ville ha lite sällskap också, vilket passade väldans bra :)
Samt ska lillebror, som inte är så jävla liten längre, också följa med :)
Massa skoj :)

Näe, läsa lite bloggar och sånt nu..

Tycker om dig.
Massvis mycket! ♥

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0