Trött, trött, trött.

Ska snart bege mig in till stan och hämta Fisan :)
Hon har varit hos sin pappa inatt...
Skapligt skönt med lite sovmorgon :)

Sen blir det till bvc för oss, har för mig att det var idag hon skulle dit.
Ta spruta och grejer :(

Tänk om man kunde få skriva av sig precis allt man ville här, utan att det ska komma tillbaka på en..
Faan vad skönt, men i denna lilla stad så går det ju inte..

Pratade även med en vän igår, var ett bra tag sen.
Och det kom ju fram att jag hade ju rätt, igen.
Angående tjejen han träffade.

Men hon har ju bara återigen bevisat att det inte går att lita på henne.
Så jag tycker synd om killen hon håller på att lura nu iaf..

Aja..


Näe, äta - röka - hämta fisan.



Du är mammas allt hjärtat!
Ingen kan någonsin mäta
sig med dig. DU är hela
mitt liv.
Thea, du är mina andetag!♥


Du betyder♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

ses snart? puss <3

2008-12-05 @ 06:51:10
URL: http://grisbajs.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0