Väntan..

Just nu sitter jag bara och väntar.
Väntar på att mamma och mormor ska komma hem igen.

Så att vi kan lägga i färgen i håret, slå in dom sista klapparna, fixa naglarna och göra det allra sista inför morgondagen.

Helt sjukt att imorgon är det julafton, igen.
Tycker nyss att det var det.:o

Tänk  att ett år kan gå så fort, ta sånna vändningar, saker som man aldrig trodde skulle hända händer.
Man träffar nya människor, vänner lämnar en, ny musik, nya värderingar, så otroligt mycket på så, egentligen, kort tid.

Man lär sig fruktansvärt mycket på ett år.
Man lär sig se genom människor, deras prat osv.
Man lär sig en massa om sig själv.

Jag är så otroligt glad över mina vänner, och det är ganska självklart vilka dom är,
att dom verkligen finns där när man behöver dom.
Vänskap utan skitsnack, falskhet och falskspel.

Tänk om inte mina vänner är dom bästa.

"Sanna vänner har man kvar när de andra har gått,
Sanna vänner kan man alltid lita på,
När du kom behövde jag en vän,
Sanna vänner kommer alltid igen!"

Dagen i övrigt har varit stressig, tung och jävligt jobbig.
Skulle ju ha åkt till stan runt tolv, men så blev det ju inte.
Var nog inte inne i stan förns halv två, två.

Mamma och mormor var snälla och tog Thea, så att vi skulle kunna göra undan det där lite snabbare :)
Men fyfaaan vad mycket folk det är på stan dagen innan julafton :s

Och tomten såg jag också, men inte vanliga utan en med ett BARThuvud :O
Jäklarns vad läskigt :s

Sen så ville jag att Jonas skulle ta kort på honom, men det ville han ju inte.
Det är ju pinsamt :p T Ö N  T ;)

Näe, nu kom mamma  ochmormor hem igen.
Ska fixa det sista :)

Manne, jag saknar dig.
Tycker om dig massvis också ;)


Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0