"vilket ass, vilket ass, vilket ass"

Onsdagen snart helt avklarad :)
Sköönt.

Var på ett möte, gick toppenbra :)
Bara massa positiva saker :)

Mår inte speciellt bra i kroppen känner jag.
Höll på att svimma när jag och Manne var på Ica :s

Lillan är inte heller pigg :(
Kunde inte somna inatt, och runt halv 3 så fick jag ett sms av Fredrik.
Fisan hade ont i öronen :(

Mammas hjärta, önskar att jag kunde ta all hennes smärta.
Så hon slipper det där.♥

Har iaf vart och köpt lite kyckling och tillbehör :)
Ska bli underbart gott med R I K T I G mat :)
Har ju blivit en jävligt ful ovana att äta ute, minst en gång om dagen.
Och nu är det kroppen som säger ifrån :(

Snart bär det iväg norrut också :)
L O V E L Y!

Helgen då.
Fredag är det prat om en spelning i E-tuna.
Lotta och Kickans bror ska spela, kan bli rätt kul :)
Lotta, vi måste verkligen fixa det där, kan hon snärta så kan vi också ;)<3
Får dock se fall jag kan åka med.
Ska ha lite kvalitetstid med min kusin, det behövs verkligen nu!

Lördag, då är det ooze, Camilla, förkrök, Etage och underbar musik som gäller :)

Söndag är enbart bakisdag.

Näe, gå ner och hjälpa Manne med maten kanske :)
Sen blir det nog tidig kväll :)


Ni betyder ♥





Kommentarer
Postat av: lotta

jaaa klart vi fixar de;)..haha

puss<3

2008-12-10 @ 19:18:19
URL: http://jimmyslotta.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0