Dålig uppdatering. Helgen.

Har inte riktigt orkat att sitta här och skriva massa.
Har iaf haft en bra helg :)

Fredag;
Hade bestämt att vi skulle äta middag, jag, Manne, hans kusin Jimmy och hans tjej Lotta.
Taco bjöds det på :)

Sen blev det lite musik, singstar, kareoke, alkoholhaltigadrycker samt massa snackande :)
Faan vad ont i halsen jag hade, men det var det lätt värt :)

Jag och Lotta sjunger singstar :)


Jag, Lotta och Jimmy :)


Jag och Manne<3


Det var väl typ fredagen, tog det mest bara lugnt inför lördagen :)

Lördag;

Jag och Lotta kände oss skapligt pigga när vi vaknade iaf :)
Käkade lite frukost :)
Rostat bröd, the och massa annat gott :)

Bestämde oss för att åka in till stan en sväng, då Manne skulle till garaget och dona.
Så jag, Lotta och Jimmy åkte in, gick på stan.
Prövade lite kläder, solade och handlade :)

Åkte hem till Manne igen för att göra mig iordning inför kvällen.
Märkte dock att jag inte alls skulle hinna till kl17 :s
Men gjorde mitt bästa, så strax efter sex var jag väl inne i stan.

Släppte av Manne, hämtade upp Jimmy och Lotta för att åka och äta..
Efter maten blev det till Kickan på förfest :)

Satt där ett tag och lyssnade på musik, pratade och spelade öl-spelet.
Det är faan farligt :p haha

Ringde taxi och begav oss upp till Romberga för att gå på inflyttningsfest..
Massa nytt folk. Ingen kändis alls.
Och ensam kände jag mig också :(

Sen kom Manne och hämtade mig, åkte lite bil.
Körde hem nå fyllekajjor, sen blev det för mycket dricka så vi åkte hem och sov :p haha.
Klenis..


Tack för ett underbart sällskap Lotta!<3

Söndag;

Vaknade upp och fick se en bild av S N Ö !?
Fatta hur underbart det kändes :) :)


Idag blir det inte mycket alls.
Kanske äta något snart, hämta bilen i stan måste vi också göra :)

Näe, nu ska jag gå och kramas lite :)

Jag är kär♥


Kommentarer
Postat av: lotta

va juh inte menningen att du skulle känna dig ensam

=(..puss på dig<3

2008-11-17 @ 19:48:55

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0