Trött, ont i ryggen och kär.

Äntligen sitter den andra pinuppan på ryggen :)
Känns helt sjukt bra, dock gör det pissigt ont.
Mest för att jag har legat på ryggen hela natten :(

Men är otroligt nöjd iaf :)

Så nu ser ryggen ut såhär :)
Ska bara komma på något att göra mellan dom :)


Igår så umgicks jag med underbara Camilla.
Åhhh, som jag har saknat henne♥

Ska även träffa henne idag :)
Lägga i lite mera slingor i håret :)

Sanna tycker att jag är dålig på att blogga, men det har sina orsaker.
Dom som jag anser att det går att lita på vet varför, och ni andra kan bara känna er
som dissade :p

Så småningom så kommer det att skrivas varför, men just nu orkar jag inte.

Alla jävla anonyma komentarer då.
Är ni så jävla kaxiga och har någonting att säga, stå för vem ni är också då.

Dessutom så vet ni inte ens hälften av anledningen till varför jag skriver så som jag skriver om folk heller.
Så ska ni fortsätta att komentera så får ni faan stå för vilka ni är också..
F E G A J Ä V L A R


Jag är iallafall bara sååååååååååå kär.



Kommentarer
Postat av: SagasMamma

nu när jag vet varför, så har jag full förståelse för om du bloggar mer & mer sällan! bara så du vet gums. kram

2008-11-18 @ 21:31:32
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Har inget problem alls o skriva mitt namn... Den 14/11 ´08 var en miss,inget annat...



Nästa gång du har ngt smart o säga/skriva om sånt du inte vet ett **** om lr inte kan vara ärlig om,så låt bli! Har du ngt du vill säga t mig,så gör d - till mig!! Börjar bli lagomt tröttsamt..

`What goes around, comes around´

2008-11-18 @ 21:32:03
Postat av: Jennie

Visst är det jobbigt med anonyma kommentarer ? :S

2008-11-18 @ 22:54:53
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0