Fredag, 25mil och tidig kväll.

Fyfaaaan vilken jävla kväll.
Åkte till Anna vid 15.00.
Öppnade första ciderna 15.15, drack lite, spelade kort.
Sen bar det hem till Manne, runt 17 så åkte vi in till stan och hämtade 2stycken.
Sen bar det av till Fjärd100a, Heby, Sala, Avesta, Sala, Fj100a sen Vånsjö.
Gjorde väl kväll runt 12.
Rätt skönt ändå.

Vaknade och mådde inte riktigt bra :s
Fick vätskeersättning, sen bara slöa och kolla film.
Massa mysigt.

Sen bar det av till Västerås för mat :)
Gissa vad som stod på dagens meny?!
Frisco utan baccon, M U M S.

Enköping nästa, där det blev ett stopp på bolaget, dock inte för min del.
Men iaf.

Sitter nu på landet och ska vila en stund, är inte riktigt pigg :s


Det pratas även om Joar ikväll, då Rosenström spelar.
Kan bli rätt skoj, men lär nog vara nykter..


Näe, film var det ja!


Over and out!

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0