Fredag. Örsundsbor och pannkakor.

Jajemensan, sitter hos Pauline nu.
Har pratat, fikat, pratat, ätit pannkakor, pratat och pratat igen ;)

Det var ju som ett tag sen sist.
Men, bättre sent än aldrig :)

Och Lukas har blivit sååå stor.
Lillbäbisen :)

Fisen står ute och sover just nu, skapligt trött hon var :p
Och när hon vaknar blir det förmodligen att bege sig hemåt..
Kanske invänta lite besök ikväll!? ;)

Finns så mycket mer jag vill skriva, bli av med, men det kommer bara tillbaka på en, åt fel håll..
Så då kan jag lika gärna vänta, och ta det med dom det rör..

Och det gäller er också, har ni något otalt med mig, ta det då för helvete med mig.
Sitt inte och snacka en jävla massa skit bakom ryggen på mig.
Ni vet ju ändå att det kommer fram tillslut..


Näe, vara lite social nu :)



















Din doft är det mysigaste som finns
Och jag saknar den lika mycket som
jag saknar dig när du inte är här.
Tack för igår och inatt!
Du betyder!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Stil d!!

2008-10-24 @ 20:15:50

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0