Frost, halka och vurpa.

Då var årets första vurpor avklarade..
Skulle gå till bilen imorse och insåg att det var bra halt, då jag drog på arslet i backen :s
Tur att man har reflexer och hinner fånga vagnen :s

Fatta hur det hade sett ut annars, en vagn kommer farandes i full kareta med ett barn i :o
Kanske inte så bra..

Sen kom andra vurpan när jag skulle kliva ut ur bilen, skapligt jävla ont det gjorde :(
Det är synd om mig..

Bestämde mig iaf för att åka ut till Vånsjö för att låna duschen, då min kran bara spottar och fräser :s

Undra när dom hade tänkt bli klara med det där då?
Det är faan kallt hemma, och värmen fungerar inte riktigt.. :(


Idag då?
Lämnat Fisen på dagis, och ikväll är det hennes pappa som hämtar henne.
Så nu är jag Fislös i en vecka :s
Hur ska det  gå?
Kommer ju att klättra på väggarna :s

Sen blir det ev Västerås, kolla lite kläder.
Skulle som behöva en ny vinterjacka..

Ikväll, då blir det mys :)
Vattenpipa, White Russian, film och underbart trevligt sällskap :)
Oooh, L O V E L Y!!

Näe, duscha var det ja..


Over and out!

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0