Mat, Västerås och massa affärer.

Åkte in till stan med Anna, för att sedan träffa upp Manne.
Mat blev det också, hamburgare med strips :)
Mums.

Efter det så åkte jag och Manne till Västerås och kollade på lite kläder.
Manne skulle ju köpa en jacka så..
En jättefin blev det dessutom :)

Tappade ju bort den där biljetten till parkeringshuset :o
Inte bra, inte bra.
Men det löste sig ändå :)

Kollade runt i massa massa affärer.
Apoteket en sväng, köpte lite vätskeersättning till helgen :)
Alltid bra att vara förberedd :p haha.

Sen bar det iväg till IcaMaxi där det inhandlades massa massa godis, revbensspjäll och potatisgratäng :)
Två filmer är också hyrda :)

Så snart blir det äntligen vattenpipa :)
Som jag har längtat :)

Juste, funderar ju på att färga håret igen.
Men vet inte om jag ska lägga i mer slingor eller bli mörk.

Förslag tack! :)


Faan vad tomt det är utan Fisen :(
Saknar henne så otroligt mycket..
Mammas hjärta! ♥


Justfaan, måste ju he mig till vägverket också, ta ett nytt kort till körkortet.
För det lyckades jag ju slarva bort, tillsammans med alla andra kort.
Såsom mammas och mitt bankomatkort :s
Ica kort, H&Mkort och massa andra bra-att-ha-kort :(
Klantigt värre..

Beställa en klipptid hade kanske också varit bra..
Börjar bli dags igen..

Näe, glo lite bloggar sen röka vattenpipa :)


And you're one of a kind♥
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Camilla

jag tycker att du ska vara ljushårig. så lägg i mera slingor. :P

2008-10-29 @ 19:48:14
URL: http://grisbajs.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0