Onsdag, bula och kakor.

Ojojoj, märks att man inte har internet längre. :(
Saknar att blogga faktiskt.
Skönt att Kika har internet ;)

Har hänt bra mycket sen sist.
Men mycket som jag inte orkar skriva här. :s

I söndags var jag, Thea, Fredrik, Ullis, Nellie, Carro och Rasmus till BusBorgen iaf, (för ovanlighetens skull)
Det slutade med ett besök på Akuten :s :o
Fisen ramlade ner från ca 50cm och landade på huvudet, vred kroppen på ett så sjukt sätt.
Var helt säker på att hon hade brytit nacken :'(

Tog upp henne och gick till kiosken för att be om en ispåse för att lindra bulan, som redan då stod ut ca 1cm.
Insåg att det vart en bra jävla smäll och bestämde oss för att åka till doktorn.
Tror aldrig jag har mått så dåligt av att sen en bula, trodde jag skulle svimma :(

Bulan är den största jag har sett någonsin.
Såg verkligen ut som att man hade opererat in en snusdosa under huden :'(
Det gjorde ont i mig.

Här är en bild, dock fick vi ingen bild som verkligen visar hur stor den var.



I måndags när vi vaknade så hade bulan lagt sig riktigt mycket, den är fortfarande väldigt stor, men inte lika.
Hon är typ svart/blå där nu :(
Mammas Fis♥

Igår så var det drop in fika på dagis, massa trevligt :)
Men Kika svek och valde att vara med en annan mamma :(
Dumma ;p

Träffade även Feffani och Katta, lunchade med dom.
Sen efter fikat på dagis så åkte jag och Fisen ut till Mummelsta,
sen in till stan. Hämtade Frudrik, mötte upp Feffani och Willbur för att senare åka till SvenDonalds och äta middag.

Tack för en trevlig kväll :)


Just nu sitter jag hos UllaBella, hon ville ha smör och sylt, så det fick hon :p haha
Hon ska baka kakor till oss ;) haha

Ikväll är det Frudrik som hämtar Fisen, vad ska jag göra i en vecka nu då!? :O

Någon som har något förslag?


Over and out!

Kommentarer
Postat av: SagasMamma

stackars stackars stackars stackars liiiiiten :(( Saga skickar massor med kryapådigpussar :) fyy vad hemskt. Men en olycka händer så lätt :( kraam

2008-10-15 @ 10:44:21
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/
Postat av: Isabel

precis vi är olika det e väl tur det . Hoppas allt gå bra för er

2008-10-15 @ 19:39:43
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0