Regn, Mickelsmäss och falska människor.

Fyfaan vilken helg alltså :) 

Haft sjukt jävla kul ändå, trots att folk inte kan sköta sig på fyllan ;)

Men det bjuder jag på :)

 

Fredagen började med "ölspelet" hos Anna, men för min del så blev det cider :)

Jag, Anna, Sanna, Manne, Bobban och Frille satt där, sen åkte alla vi in till stan.

Åkte bil och var fulla, stackars Manne.

Blev hämtad av Jessi och Jolle senare, T A C K!

 

Vaknade seeeent på lördagen. 

Åkte till leklandet (?) i Barkarby, med Thea, Fredrik, Ullis och Nellie.

Men det sög, Västerås är mycket bättre :)

 

Hem till Anna och hämta bilen, hem och duscha, sen till Anna igen, då jag skulle vara chaufför.

Satt hos Manne ett tag, Anna, Manne, Frille och Micke Hellman.

Begav oss in till stan. Anna och Micke försvann, sen körde vi hem Mattias till Hummelsta, stan igen, satt och väntade på Anna huuuuur länge som helst.

Men hon var ju borta, så då bestämde vi oss för att åka hem till Manne där det bjöds på vattenpipa, kareoke och massa prat.

Körde även hem Micke senare, fyfaan vilken jävla väg. Haha.

 

Vaknade idag, åkte till Örsa då det är marknad där, SPÖREGN, dåligt jävla blöt och kall jag var :(

Men fick min Hjortronsylt iaf :)

In till stan igen, tankade, köpte godis och åt.

 

Mitt i maten så ringer telefonen, dolt nr.

Svarar och får frågan om jag är dum i huvudet ungefär.

Moget Jenny.

Iaf, pratade lite med henne, hon skrek mest och jag skrattade.

Sen så vågade hon inte fortsätta diskutionen så då la hon på.

 

Fattar seriöst inte vad ni två har för fel.

Trodde inte det här om någon av er, men visst.

Jenny, vill du göra en anmälan, gör det då.

Du har iaf inget att komma med.

Men tänk på vad du ger in på innan du öppnar käften.

Det är inte MIN dotter som är med en knarkare, eller hur?

 

Och Ullis, du av alla?

Fattar inte vad faan du håller på med.

Allt vi har pratat om.

Och du som säger att du inte är som alla andra, att du inte är som din syster.

Du förstår inte hur jävla lurad jag känner mig.

Ditt sms raderades fortare än det kom in.

 

Jag vill inte veta av någon av er två något mer.

I slutändan, när det väl gäller.

Så är du precis som henne, precis som din syster.

 

Jag har inget mer alls att säga till någon av er.

Ni har gjort erat val.

 

 

Over and out!


Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0