A-Fil och ProViva

Har nästangett upp på att äta riktig mat då det gör så förbannat ont att jag börjar gråta, har dock blivit tipsad om att pröva den där filen med bifidus (stavning), den med bra bakterier för magen iaf. Samt ProVivan, vilket hjälper nå fruktansvärt mycket :)
Så nu svider det inte lika mycket :)

Har hunnit med en del idag, trots att jag tog sovmorgon.
Varit till stan med Kjell, Tyra och Annelie.
Handlat inför morgondagen :)

Var ner på Mammas jobb en sväng också, åt lite av deras fika :) Så jäääääävla gott :)

Sitter hemma  nu iaf, ska snart duscha tror jag.
Är en aningen skitig i hårbotten.
Har legat i  ett traktordäck och snurrat :) Haha,det var bra kul det :)

Finns bilder, kommer att komma upp  på http://inf0rmati0n.bilddagboken.se senare :)

Nu kom Annelie in igen, kanske ska vara lite social med henne :)


Over and out!

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0