Dum, storbystad, uppblåst blondin?


Snart är mitt CV äntligen klart.
Tänker a l d r i g mer göra om ett sånt.

Suck.

Är verkligen bara heelt slut, skulle behöva sova. Men är egentligen inge trött.
Ska nog smyga ut på balkongen, rätt skönt att vara "själv", även när Fisen är hemma.

Jag älskar dig så otroligt mycket Thea, du är mina andetag!

Många tankar men inget svar.
Lika bra att ge upp för idag, kanske kommer imorgon.


Träffade iaf Bästaste Kika och Grisen idag.
Kika, vet du?
Thea går runt och ropar "Kika" ;)
Gulligt va ;)


Oooh, nu började "sex and the city" också.

Godnatt!


Over and out!

Kommentarer
Postat av: Ulko

Åååh sööötast!! KIKA ÄR BÄST!! :D

2008-09-11 @ 23:54:09
URL: http://oinkoink.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0