Konstiga drömmar och skeva uppfattningar

Ja, fick höra om en jätteskum dröm idag.
Tänker dock inte skriva den här. :p haha

Suck, har försökt ladda upp bildernar från i lördags, nu gör jag mitt femte och sista försök för ikväll, känner att mitt tålamod inte riktigt är på topp idag :s


Haha, Kika. Jag vet vad du pratar om i din blogg ;)
"I know" ;) bästa idag, på rätt länge faktiskt :)

Jag umgicks som sagt med Kika och Grisen idag, och det är helt sjuuuukt vad jag har saknat dom.
Trodde inte det förns jag träffade dom, visst, jag visste att jag hade saknat dom, men inte så häääär mycket.
Nu är jag iaf hemma igen och kan träffa dom nästan när jag vill :)
Och nästa gång jag åker iväg så är det med KIKA :) :) och MASKAN ;)


Näe, ska gå ut och röka och vänta på att bilderna laddas.


Over and out!

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0