Lördag, regniga lördag.

Sitter uppe i Lapphelvetet nu, skapligt skönt att kommma bort från allt och alla.

Flög ju upp i torsdags, skapligt nervös eftersom att Fisen skulle med.
Kom ombord på planet och trodde att det skulle bli världens jävla liv när vi löft, men inte det inte.
Hon skrattade sig igenom hela starten.
Väl uppe i luften så blev hon lite grinig då hon var tvungen att sitta stilla, sen precis innan landning så kom det.
Vilket var heelt väntat då båda mina öron "slogs ut".
Men efter lite vatten så var det lugnt igen,sen helt plöysligt så var vi nere på marken.

Så jag är bra jävla stolt över Fisen, att det gick så pass bra ändå.
Annars brukar ju barnen som är med på planen skrika större delen av resan :s

Dock spydde hon när vi kommit fram, men det gick bra ändå..


Igår så åkte vi till Lycksele, deras djurpark.
Gick på marknaden och var ute i lekparken och lekte.
Så hela dagen bara försvann.

Kommer att komma massa kort från djurparken senare..

Nu sitter vi och väntar på att åka till Umeå, till mamma :)

Näe,dags att byta blöja och packa in i bilen.


Over and out!

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0