Max, tanka och jobbig tystnad

Va in till stan och käkade på max.
Jag, Kjell, Jonas och Mariana, sen kom även Micke dit.
Käkade, pratade skrattade och hade allmänt trevligt.

For därifrån i två bilar, jag, Kjell och Mariana i ena och Jonas och  Micke i den andra.
Kjell behövde tanka, så vi for dit.
Mariana hoppade av för att träffa Cim.
Pratade lite med Kjell och han blev jätteirriterad, fattar egentligen inte varför.
Och han menar på att jag inte kan resonera så ungefär.

Så nu sitter killarna och pillar med ena datan och jag sitter vid den andra.

Näe, om  man kanske ska gå och lägga sig.
Bra jävla trött!


Over and out!

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0