Skolparken, bibblan och massa bilder

Fisen har ju inte varit på dagis idag, så vi började dagen med en välförtjänt sovmorgon.
Sen fick vi sms av Maria, Kajsa på dagis mamma.
Pratade med henne igår ang skolparken idag.

Och vädret tilllät ju oss att vara ute, så vi klev upp, packade ner lite dricka, jågurt och frukt.
Åkte förbi dagis för att hämta galonisarna, och begav oss sedan till skolparken :)

Lät barnen leka lite innan vi gav dom "mellis", lekte lite till, tills barnen blev trötta.
Då bestämde vi oss för att gå ner mot stan, i hopp om att få dom att somna.
Kajsa somnade rätt fort, Thea däremot vägrade, så hon var vaken hela tiden.
Gick förbi bibblan en sväng också, Maria och Kajsa skulle låna böcker :)

Gick mot bilen efteråt, för att åka hem och sova.
Thea höll på att somna i bilen, så jag fick tvinga henne att vara vaken tills vi kom hem.
Stackars Fisen, haha.

Väl hemma så lekte vi lite först, sen la vi oss i sängen.
Det var rätt skönt att vila sådär, sov dock inte, men bara att ligga och ta det lugnt.

Så nu har Fisen sovit någon timme.
Har hunnit ladda upp lite bilder på bilddagboken.


Sitter och kikar lite på tv samtidigt som jag skriver här, och Fisen sitter i mitt knä, inlindat i ett täcke.
Hur mysigt som helst.

Vet inte riktigt vad det är med henne, hon blev bara huur gnällig som helst efter att hon vaknade, och hon ville inte sova mer, som jag trodde att det var först.
Men sen har hon typ "bitit" på ena handleden och slagit sig själv på magen (?) samt tagit sig för örat, så jag funderar på om hon börjar få/har fått öroninflammation, ska nog ringa till läkaren och kolla.

Mammas fis :(


Iofs så åt hon rätt mycket plommon igår, men då blir dom väl lösa?

Näe, ska gosa lite mer med henne innan jag ringer läkaren.


Over and out!

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0