Sliten söndag

Det är det lungt kan jag säga.

Gårdagen var helt klockren, tills Fröken vaar tvungen att "hockeytackla" mig,  dessutom med flit.
Och alla som var där såg det.
Kände att jag var fruktansvärt nära bristningsgränsen.

Så med två killar som höll i mig och försökte lugna ner mig så fick dom ut mig tillslut.
Gick och satte mig vid bussarna för att lugna ner mig, gick tillbaka in och pratade med Öberg, gick ut igen och köpte cigg.
Fixade skjuts hem, kände att jag inte riktigt orkade vara kvar.

Så väl hemma satte jag mig och rökte, då kom Kecke (jobbar på Statoil) och pratade med oss.
Satt säkert ute på bron i över 1timme,  så 03.45 kom vi in, tog bort kvällens smink och gick och la mig.

Mamma och Bengan kom inte hem förns runt halv5 :p haha.

Utöver frökens knuff så var kvällen verkligen helt toppen, dansade på bordet med Mariana, mamma och Bengan var upp på dansgolvet, Öberg och Eklund (födelsedagsbarnet) stog på scenen och stippade, god mat, trevlig trubadur, aa, helt enkelt en toppenkväll :)

Blev väckt runt 13.00 idag, vaknade av en jättefin låt :)
Klev upp, blev terroriserad på telefonen.
Mariana ringde, både på mobilenm och hem, jonas ringde, annelie ringde, hade tre missade samtal, Mariana och Cim kom hit, Jonas kom en stund efter, Anki (Marianas mamma kom).
For och köpte pizza, cola och lakritspipor.

Så nu sitter jag här, åt för ett tag sen.
Kjell och Jonas spelar kort.
Mamma och Bengan ligger på soffan.
Mariana och Anki sitter och äter pizza.

Värsta sociala gänget :p haha.


Näe, dags att gå och lägga sig, kolla på film och vila.
Är skapligt sliten idag :(



Over and out!

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0