Snorbusar i örat..

Idag har det varit full fart precis heela dagen.

Fick återigen sovmorgon :)
Fisen är bara för bäst!

Vaknade hur som helst av att hon stod på golvet brevid sängen med en rosa plastbunke på huvudet och lekte "tittut",
du är bra söt du hjärtat!

Bestämde mig iaf för att kliva upp och fortsätta leka med henne, sen ringde jag till Steff, då hon hade ringt.
Pratade lite med henne och bestämde oss för att träffas, åkte och gjorde ett ärende, sen blev det "lunch" på Bredbar.

Efter ett tag kom Kika, Grisen, Elin och Affe och gjorde oss sällskap.
Massa trevligt, många barn :)

Bestämde oss för att kila till H&M då Fisen måste ha en riktig jacka nu, det börjar bli riktigt kallt ute :(
Hittade hur som helst inte den jag ville ha i Enköping, så jag, Fisen, Kika och Grisen bestämde oss för att åka till Västerås för ovanligthetens skull :p
.
Gick i alla affärer där, kikade och stroasade omkring med två Enormt glada barn, (eller kanske inte).

Hursomhelst, hittade en jättefin jacka och overall, så dom ska vi köpa när pengarna kommer :)

Gick även en sväng på IKEA, där det slutade med att vi bara fikade, barnen var helt omöjliga idag.
Men nu äntligen så ligger hon och sover, för imorgon är det dagis :)


Det är konstigt ändå, att en människa kan göra så otroligt mycket för en kille, och få vad tillbaka?


Näe, dags att läsa bloggar, äta bubbelchoklad, dricka lite cola och sen sova!


Over and out!

Kommentarer
Postat av: Caroline(maskan)

och inte kunde ni höra av er=( ledsen jag bliiir

2008-09-15 @ 23:24:41
Postat av: Sagasmamma

bubbelchoklad?? :P

2008-09-19 @ 13:44:38
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0