Sovmorgon, Karolinska och godismys

Tog mig en välförtjänt sovmorgon imorse, då Fisen lekte på så bra själv.
Klev nog inte upp förns halv12.

Pratade med Fredrik då, han frågade om vi skulle åka och hälsa på Tommy, Vanja och Linnea.
Absolut tyckte jag, så det blev dagens plan.

Usch, det är så fruktansvärt hemskt.
Varför just dom?
Varför Linnea?

Det gjorde så ont i hjärtat när Vanja och Tommy berättade.

Umgicks lite med dom iaf, pratade och bara va.


Var tvugna att åka runt halv 7, då parkeringstiden tog slut och Fisen började bli trött.

Begav oss mot Enköping igen, då Ewalena ringde och frågade om vi ville komma förbi en stund.
Absolut, Fisen hade ju ändå vilat i bilen, plus att det är lördag.
Så upp till Ewalena, åt godis, chips, saft, ostbågar, tv, fotboll, skratt och massa prat.
Underbart trevligt :)

Kom hem strax efter 9, så då var det välling sen bums isäng för Fisen.
Så nu ligger hon och ålar runt i sömnen.

Hon är det bästa jag vet!


Orkar inte skriva så mycket mer just nu.
Ska nog lägga mig också.
Bra slut :(


Kika och Grisen imorgon :) :) :) ;) ;)

Godnatt och Adjö!

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0