Taggad?

Inte direkt taggad inför ikväll, mest för att denna ÄckelHannah ska komma.
Inte det minsta på humör, men ska faan i mig gå dit och visa dom.

H A H A H A H A H A H A H A H A H A H A H A H A H A H A!!!
Alltså, vad är saken?
Varför ge sig in i ett äktenskap, när man redan innan säger att det är dömt?!

Är det då bättre att gå igenom skiljsmässa och bli av med allt man äger (då tjejen oftast tar A L L T), istället för att dra sig ut innan?

Tydligen
Oh, min mamma klippte mig igår :s
Känns massa skumt, även om det kanske inte syns, men det känns :(
Mitt hår :( :( :(
Haha, bara för att vi är bäst på att lägga pussel ;) haha
Fredagskväll, lasagne, cola, tuggtabletter, vattenpipa, 500bitarspussel och film.
Blir det bättre?;)
Näe, dags att börja leta fram kläder för kvällen


Over and out!

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0