Tisdag, kassa tisdag.

Åhh, trodde att det var måndag, men inte det inte.
Det är ju tisdag idag :(

Tisdag innebär att jag åker hem till Enköping.
Och det med blandade känslor.

Herregud vad jag saknar Fisen.
Imorgon får jag hämta henne :)
Ohh, jag längtar.

Får träffa Kika och Grisen också :)
Ni har varit sjukt saknade denna vecka!♥


Just nu sitter jag, Kjell och Mariana här.
Jag försöker lägga upp lite bilder, går dock inte så bra.
Då dels det bara går att lägga upp en i taget samt att internet är lite slött idag.


Hmm, kanske ska packa eller så.
Så man  får med sig allt hem, glömde ju faktiskt mobilladdaren i Enköping,det vart ju spännande.

Hah,smart Emmelie.

Nu kom mamma hem också..

Äh, orkar inte skriva mer just nu..


Over and out!

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0