U M E Å :) :) :) :)

Nu är jag äntligen hemma hos mamma :) Nu har min nedräkning tagit slut :)

Oh, mamma, min mamma. Herregud vad jag har saknat henne.
Men vilken besvikelse det var att det inte var hon som hämtade mig :(
Men Bengan duger bra han också,han är bra!
Var skönt att få prata med honom, helt ensam. Bara han och jag!
Det behövdes verkligen!

Har slagit in lite paket nu, H A H A skratta bäst som skratta sist ;)

Imorgon ska jag träffa TyraBus också.

Oh, vad jag är glad.
Nu kommer det förhoppningsvis bara att bli bättre, bara hoppas att maten kommer igång snart också!


Näe, ska vara lite social med min MAMMA nu.


Over and out!

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0