,

Det här med rubrik är inget för mig, jämt samma sak.

Dagen som har varit då.
Började med att lämna Fisan på dagis, sen ner på stan för att möta upp Sanna :)
Åt lite mat, sen gick vi till MVC då hon skulle på en kontroll :)
Så nu har jag hört lillebrors hjärtljud :) Bara såååå jävla mysigt  :)

Sen ner på stan till bussen, åt en glass, pratade lite och sen åkte Sanna hem.
Klockan 14 är det fika på dagis, ska bli kul :)

Efter det så åker vi till Örsa för att leka lite i det fina vårvädret :)
Hjärtat jobbar över ikväll, så det blir borta hela kvällen för våran del :)

Jag önskar så förbannat att jag också fick bo på landet när det är sånt här väder, förstå hur skönt det är att bara kunna gå ut med barn/barnen och slippa tänka på alla bilar, alla äckliga gubbar som kommer och snuskar sig osv osv.

Jag är avis på dom som har hus och bor på landet.
Jag vill också.
En dag ska jag med, snart!

Kommentarer
Postat av: Mr.. D

har ett gult med mycke rum... puuss

2009-04-07 @ 16:14:14

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0