,

Snart kommer Hjärtat och J hit.
Ska busa lite :p haha.

Och nej, jag är fortfarande inte gravid, och har inga planer på det närmsta ÅREN.
Så alla kan bara lägga ner att spekulera och sprida rykten.

Den dagen jag blir gravid igen, då kommer jag att berätta det själv.

Idag blir det mycket att göra. :)
Me like.

Önskar bara att jag kunde skriva mer om det här, men i svartsjuka Enköping går det inte..
Äckliga jävla stad..

Hursomhelst. Snar kommer alla andra att få veta också :)
Håll ut bara. :)

Näe, nu kom killarna, dags att hjälpa dom :)

Kommentarer
Postat av: diana

åhh såå härligt :) me like.. tänk att alla jämt tror att man e gravid när det är nått hihi.. bra att kramarna hjälpte det är va kramar är till för :)

2009-04-22 @ 16:53:55
URL: http://mammadiana.blogg.se/
Postat av: SusannaPlahn

hihiii, jag veet, jag veeet ;) hihiiii! och är så GLAAAD för din skull <3

2009-04-22 @ 19:45:31
URL: http://fruplahn.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0