Full rulle mest hela tiden :)

Hämtade som sagt Fisan i måndags :)
Efter att vi var och storhandlade, vilket verkligen behövdes :p haha.

Sen hem och packa upp varorna :)
Fisan tyckte det var huuuur kul som helst :)
Hon sprang mellan bordet och kylen/skafferiet/frysen för att hjälpa till :)

Igår vart det dagis i vanlig ordning, så för min det blev det hem och städa lite, plocka och ta det allmänt lugnt :)
Åkte och hämtade Diana & Lucas, sen Fisan på dagis. Ner på stan och gjorde den osäker ;)
Kollade lite kläder till Fisan, köpte två par linnen samt en skjorta typ :)
Hur sött som helst :)

Sen köpte jag en väggkalender, vilket var välbehövligt :)
Så nu kan vi skriva upp allt viktigt, såsom födelsedagar, BRÖLLOP med mera :p haha ;)
Kvällen bjöd på grillning. Daniel, Diana, Anton och Lucas var bjudna :)

Barnen lekte så fint, killarna pratade bilar och tjejerna skrattade mest ;) Haha.
Tack för en underbar kväll :)

Justfaan, nu är det ju heller inte länge kvar tills Fisan blir två år :O
Vart faan tog tiden vägen!?

Vi har iaf bestämt att om det är bra väder så kommer vi att fira henne ute hos Manne, där man då kan vara ute på gården och leka :) Det kommer att bli underbart :)

Näe, glo lite bloggar och sen duschen :)

Kommentarer
Postat av: diana

precis den 27:e Juni är ett viktigt datum hihi.. snart ska vi baka :) hur många grader ska ugnen vara på när man gör negerbollar hihi. kram

2009-04-29 @ 12:19:39
URL: http://mammadiana.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0