Helgen.

Ska försöka uppdatera om helgen nu.
Får se hur mycket jag kommer ihåg ;p

Lördag: Började dagen med underbar sol :) Manne kom ju hem runt halv fem på morgonen.
Så vi badade, åt lite frukost, busade och sånt. Sen vid tio väckte vi honom.
Åkte ner på stan och mötte upp Mattias med tvillingarna.
Åt en macka på bredbar, gick några varv på stan, träffade Bamse och Mumin, sen åt vi en glass.

Åkte vidare ut till Vappa för att gratta Jimmie som fyllde Gubbe :) Fick lite fika, prastade och umgicks.
Efter ngra timmar så åkte vi vidare till Gryta, för att gratta Tommy som hade fyllt år tidigare i veckan, fick ännu mera fika, prastade och umgicks där med. Fick upp till "mamma & pappa" där Sanna och Saga var.
Satt ute på altanen och pratade, tjejerna "lekte", bråkade och åt glass :)

Sen var det dags att åka hemåt, ringde till Emmy & Tommy, frågade om dom ville äta middag med oss, så vi blev bjudna på hemgjord pizza i vedugn, hur gott som helst :)
Kom väl därifrån runt halv tolv på kvällen. Men det var det värt. :)
Thea somnade som en klubbad säl när vi kom hem.

Söndag: Fisan behagade att vakna strax efter klockan åtta, så det var ju skönt. Sen kom hon och la sig med oss, så vi sov fram till efter tio :) Underbart :)

Frukost blev det på drott, med Johan, Melissa och två till. Sen åkte vi till Uppsala, Manne skulle ha något från biltema och så köpte vi kol till vattenpipan :)
När vi kom tillbaka till Enköping så åkte vi ut till Jonas och Madde, fick ännu mera fika :)
Sen in till stan igen, åkte förbi Basti i garaget sen middag med Sanna och Frille.

Efter maten bar det iväg hemåt då Fisan var väldigt trött. La henne medans Manne åkte ut till garaget och grejade.
Sen så blev det sängen tidigt.

Våran helg har alltså med andra ord varit fullspäckad.
Träffat många olika människor, fikat en heeel del och bara haft det helt underbart :)

Ska se om datan vill sammarbeta med mig så att jag kan bjuda på lite bilder :)


Kommentarer
Postat av: diana

låter som en underbar helg :) roligt när det händer saker hela tiden. jag hatar att bara vara hemma..

2009-04-06 @ 12:12:58
URL: http://mammadiana.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0