Ingen tid.

Näe, jag har ingen tid att blogga längre :p
Eller rättare sagt ingen ork..

Snart är iaf allt klart :) Det känns jättebra :)
Bara lite till, sen så :)

Helgen har varit toppen iaf :)
Lördag så var det Street cars fest i Uppsala på dagen.
Kvällen åkte vi till Söderhamn, var tydligen garaget.org träff där.
Trodde dock att det skulle vara mer drag, men jag hade kul :) Haha.

Igår var vi bjudna på mat hos Danne, Diana och barnen :)
Sjukt jävla gott :)
Sen bjöd vi på fika hos Manne :)

Helt underbar helg, me like :)

Idag kommer Fisan hem igen :) :) :)
Sen lämnar jag henne på söndag till hennes pappa igen, sen bär det iväg till Umeå en snabbis :)
Kommer hem lagom tills jag ska lacka min bil :)

Skapligt lycklig man kan vara då :)
ÄLSKART.

Näe, dags att göra något vettigt.
Skulle behöva äta lite mat :p haha.



Kommentarer
Postat av: diana

va bra att ni gilla maten :) tack för fikat :).. haft en underbar dag idag med Anton :) gjort nå mer i boken då? kram

2009-04-27 @ 15:03:23
URL: http://mammadiana.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0