Kanske, kanske inte!?

Oj, hoppsan Kerstin. Vad hände?

Igår hämtade jag underbara Fisan :) Åh vad jag har saknat henne.
Men nu är hon äntligen hemma igen :)

Eller just för tillfället på dagis.

Efter att ha hämtat Fisan så åkte vi ut till Hummelsta, lekte lite med Sofia och barnen. Hon hade ju alla tre hemma, det var trevligt :)
Dock inte lika trevligt när vi skulle åka hem.
Fisan stog på nedersta trappsteget, men inte åt rätt håll, mer snett. (Svårt att förklara såhär liksom) Men iaf, sen så när hon skulle gå ner så ramlade hon istället, och landade på högra benet, låret typ.
Och det gick väldigt tokigt när hon landade, för knät tog stryk.

Hon kunde inte stå på benet :( Bara rasade ihop :s
Så jag ringde till mamma och berättade, hon tyckte att vi skulle avvakta tills efter maten och sedan ta kontakt med akuten.
Vilket jag gjorde då hon fortfarande hade jätteont :(

Men när vi kom till akuten så började hon minsan leka, gå och tillslut springa :s
Så vi fick åka hem, men skulle hålla ett öga på knät. Visar hon tecken på att det gör ont så skulle vi återkomma.

Mammas klumpiga Fis :(

Annars var det rätt lugnt igår, Hjärtat börjar bli dålig :(
Hans nacke och rygg vill inte riktigt som han..

Och jag tycker att solen ska titta fram igen, det är riktigt tråkigt nu :(
GE mig sommar och värme.

Näe, lägga sig i badet och få upp lite värme kanske :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur är det med Theas ben nu.....? Läste att ni fick åka till akuten...?!! Hoppas att allt är bra med henne nu i allafall!!!!! Kram

2009-04-16 @ 13:44:01
Postat av: diana

stackars thea inge roligt när dom gör illa sig :(

2009-04-16 @ 14:43:16
URL: http://mammadiana.blogg.se/
Postat av: Camilla

Camilla saknar Emmelie och Thea

2009-04-16 @ 14:53:01
URL: http://grisbajs.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0