Maybe i'm afraid of the way i love you

Hur underbar har inte dessa dagar varit då?

Solen har varit framme, det har varit underbart sällskap, underbar bil, grillning, kubb.
Nästan allt har varit perfekt.

Fisan är den biten som har fattats mig.

Ska försöka sammanfatta dessa dagar lite :)

Onsdag: Efter att ha lämnat Fisan på dagis, vilat och Hjärtat hämtade mig så åkte vi ju till Västerås då Hjärtat och J skulle köpa lite tyg till båten :) Så först blev det Billiga Nisses, rusta och sen IKEA :) Det kändes i ryggen, med det var en underbart rolig resa :)
Åkte och hälsade på några vänner till killarna, myste lite med deras lilla Bebis :) Me like :)
Sen bar det iväg hemåt för att senare sova :)

Torsdag: Hjärtat slutade tidigt idag. Det var skönt. Ryggen är fortfarande dålig. Kvällen bjöd på pontiac åkning :) (jag var såklart nykter och körde), drog med oss F & S :) Det blev lite tokigt på slutet, men noooga då..
Det blev en rätt tidig kväll, skönt, trevligt sällskap och underbart, Även fast det regnade :)

Fredag: Vaknade rätt tidigt, av att solen sken, fåglarna kvittrade osv osv ;) haha. Åkte ut till Hjärtats föräldrar för att byta till sommardäck på min bil :) Så nu ser den bara yttepyttemegajättelite ut som en epa ;p haha.
Så medans Hjärtat bytte däck så städade jag bilen invändigt. Ordentligt. Det kändes massa bra efteråt :) Me like.
Hem till Hjärtat, tvätta pontiacen, sen bar det iväg till pappa i Bålsta.
Jag bjöd in oss själva på mat :) Och dom skulle ju så passande grilla :) Vilket jag absolut inte tackade nej till.
Det var bara huuuuur gott som helst :)
Lite kubb måste man ju spela också :) Men vi åkte ju på stryk vi ;p
Killarna fuskade ju bara ;p haha.
Gick in och snackade lite, sen åkte vi hem.
Men lika nöjd för det var jag, jag fick ju köra :) Ikväll igen :)

Lördag: Tog bra sovmorgon :) Skönt som faaan. Sen bar det ut i trädgården, tvätta bilar utvändigt. Båda volvosarna ;p Sen tog vi Pontiacen in till stan. Gert och Robban skulle ju stanna till i Enköping idag, måste ju nästan kika på det ;p haha. Parkerade bilen och knatade upp på torget, stog där ett tag, träffade Björklund, åkte några varv, åt lite glass.
Efter det så åkte vi ut till Mannes vän P som har varit borta i 4-5månader, bjöds på The, glass och chokladsås :) Massa gott :)
Dom hade värsta dammen där också, fullt med grodor och fiskar. Jag HÖLL i en groda :O Skiiiit läskigt, men jag gjorde det :) *STOLT*
När vi hade setat där i ett par timmar så åkte vi in mot stan igen, skulle köpa lite kött :)
Grillning hos J & M var det som stog på schemat :) Det gick väl sådär med det ;p haha. Men det gick att äta lite iaf :)
Snackade lite skit med M, medans Hjärtat var med J ute i garaget ;p haha.
Tog en sväng förbi Mummelsta, till J där det var lite fest. Fick träffa min skrutthöna :)
Några varv på stan efter att ha släppt av N & F hemma hos F, sen blev det hem till sängen :)

Söndag: Vaknade av att telefonen ringde, så då var det bara att kliva upp, göra sig iordning och åka in till Uppsala en sväng :) Blev lite lunch och konstigheter som vanligt ;) En glömd telefon och två-styrning på bilen ;p haha.
Hem en sväng, kolla mail, skicka mail, träffa Carro, skicka mera mail, slöa, prata med fisan.
Ska strax åka ut till Hjärtat, för ikväll blir det middag med hans föräldrar :O Läskigt ;p haha.

Kvällen vet jag inte vad den bjuder på. Det visar sig ;p

Det var mina dagar :) Bilder slänger jag in senare :) Kanske i nästa inlägg.
Nu bär det iväg hem till Hjärtat :)

Kommentarer
Postat av: diana

åhh kubb är ju så roligt :) vi får ses nån dag så får barnen leka oxå

2009-04-13 @ 02:14:07
URL: http://mammadiana.blogg.se/
Postat av: Mr D

Rubriken? vad tänkte du på då?

2009-04-15 @ 07:50:26

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0