Mest underbar & Mest älskad.

Ja, det måste ju vara jag.
Jag menar, har folk inget vettigt att prata om så hittar dom på vad som helst.
Det är ju ganska tydligt i denna stad..

Herregud vilken underbar och älskad person jag måste vara.
Eftersom att ni inte kan sluta upp att prata om mig.

Hah, sug på den ni.
IDIOTER

Jag har iaf haft en toppendag med Hjärtat!
Mitt liv är bara såååå jävla underbart just nu.

Och snart är min dröm verklighet.
Helgen vecka 19smäller det :)
Jag älskart!

Näe, dags att klä på sig lite kläder, göra sig iordning och inta stan för lite mat och trevligt sällskap :)
Hoppas bara att min lilla vän är vaken när jag kommer :)

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0