Vad har denna dag att erbjuda måntro?

Fisan sitter just nu i badet och jag försöker komma på vad vi ska göra i detta underbara väder.
Manne kom hit inatt runt halv fem någon gång. Vet inte riktigt vad han har gjort. Men men.

Funderar på att åka ut till Gryta och spendera några timmar där, med underbara människor. ♥

Vi har iaf hunnit äta frukost och myst massa i sängen, jag gillart. (Jag och Fisan alltså, då Manne knappt ger en reaktion).
Men är huvudet dumt får kroppen lida, han vet ju att Fisan vaknar tidigt.

Näe, dags att ta upp Fisan snart, så att man kan ta vara på det underbara vädret :)

Du är kärlek för mig! ♥


Kommentarer
Postat av: LoEM

Godmorgon :)

2009-04-04 @ 09:39:02
URL: http://loem.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0