,

Försöka skriva en liten uppdatering då :p

Kom ju som sagt hem från Norrland i måndags, då var det bara hem och byta bil för att sedan åka till Danne och Diana. Fika lite och bara umgås.
Om jag har saknat dom.. <3

Tisdag så blev det mest bara lugnt.
Åkte till Västerås och hämtade en grej till båten, sen åkte vi och hälsade på Ewa.
Badade massa pool och hade det huuuur underbart som helst.
Fisan var också med.. Snacka om nöjd unge :) <3

Onsdagen var inte alls lika rolig, då jag var tvungen att lämna Fisan :(
Åkte iaf till dagis vid tio för att lämna henne, stora tjejen.
Hon är minsann en Hare nu ;) Haha.
Det gick hur bra som helst att lämna henne, hon blev inte ens ledsen..

Efter det så åkte jag och Hjärtat ner till polisen för att hämta lite papper osv osv.
Sen lite ärenden på stan, bla hämta ringarna.
Fikade lite och bara njöt.
Hjärtat mekade lite båt, sen åkte vi ut med den.
Badade lite från båten, solade, åkte in till hamnen och klev iland för lite mat.
Träffade även på underbara Steff, Wille och Hannes.

Åkte tillbaka med båten och sen in till stan igen.
Satt nere på hamncafét och umgicks lite med Steff, Wille och Co.
Var förbi Ewa en sväng, och till Micke på kvällskaffe ;)

Sen bar det iväg hemåt för att hämta ringarna igen.

Vi bestämde oss för att förlova oss ute vid Mörtsjön, efter 12slaget.

Så när vi kom dit så satte vi oss ner, tände alla ljusen, ställde upp champagneglasen och så.
Hällde upp bubblet och skålade.
Tog på oss ringarna och myste lite till.

Där satt vi, nere vid vattnet, med hur mysig stämning som helst, stearinljus och bubbel.
Och nu var vi förlovade. <3<3<3

Igår så åkte vi till Stockholm för att "fira".
Vi åkte tåg in, gick omkring och kollade massor, bokade biobiljetter och åt sedan mat.
Kollade på "linje 1 2 3 kapad", den var helt okej, men trodde att den skulle varit mycket bättre..

Näe, nu ska jag nog ta ett dopp i havet.
Ligger utanför bresse med båten :)
Hur underbart som helst.

Bilder kommer vid ett senare tillfälle...

Du är det bästa jag har.
Jag tror på oss

Kommentarer
Postat av: SagasMamma

haha, jag blev tårögd när jag läste ditt inlägg, med förlovningsdelen :D hihii. ni är värda varandra <3 önskar er all lycka :)

2009-08-07 @ 23:13:02
URL: http://fruplahn.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0