You can never beat me.

Sådär ja. Så jävla skööööönt att det är över ;)

Klev upp fruktansvärt tidigt idag, klockan ringde 06,30 :)
Fisan var hyffsat pigg imorse, dock klagade hon på  att hon hade int i benet fortfarande :(
Så vi ringde till pappa F som så snällt kunde passa henne ett par timmar.

Lämnade av henne där strax efter halv 8, därefter styrde jag bilen mot Västerås.
Snacka om jag var nervös, så sjukligt..

Träffade iaf han som skulle förlja med mig i bilen.
Började med att prata lite iaf, kolla däckdjup och så. 

Gav oss iväg och körde, kom tillbaka till vägverket och kände nästan panik.
Men självklart gick det toppenbra ;)

Så nu ska jag bara boka en hälsokontroll (eller vad faan det nu heter), och sedan samla in alla papper och skicka in dom :)

Sen är det KLART :)

Fyfaaaaan vad jag är bra :)

Dagen i övrigt bjuder på fika på dagis :)
Det ska bli sååååå kul :)

Ska försöka ta lite bilder också :)

Näe, dags att gör lite nytta och försöka äta något :)

Later bitches.

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0