Byta rygg?!

Har så äckligt ont i ryggen idag, vet faan inte vad som har hänt.
Orkar knappt lyfta upp Thea längre :s

Hursomhelst så har vi spenderat en del av dagen i GrytaHusby med underbara människor.
Vi har åkt pulka, kastat snöbollar, fikat nybakt fikabröd och snackat en massa (vilket verkligen behövdes idag).

Thea har fått lägga sig, då hon var sjukt grinig.
Typ sovit 35minuter idag bara, så då blir det tidigt i säng på kvällen.

Får väl se hur länge hon behagar sova nu då, igår vaknade hon ju stupikvarten. :o

Undra vad det är på gång, hon bara klänger och gnäller.
Det är något fel på gång.

Min feber har inte kännts av så mycket idag, så vi får väl se hur morgondagen ter sig.
Måste nog ta mig till en kiropraktor snart, det här går ju inte...

Näe, plocka fram godiset och drickan för att svulla lite :p haha.



Kommentarer
Postat av: SusannaPlahn

Taack för idag sötnötar :)) Och du - Saga har oxå varit "skum" nu ett par dagar, kanske är nån slags förkylning på G? eller nått likande?! så svårt när dom inte kan tala om vad det är som är fel :( puss på er

2009-02-08 @ 20:57:18
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0