Man ska inte gå ut i Tshirt i januari..

Usch, har sån ångest, vill verkligen inte åka hem :(

Har iaf varit ner och ätit frukost och sånt.
Det var välbehövligt.

Dock var jag inte alls sugen när jag vaknade, hade feta jävla skallebanken, dra åt helvete vad med sprit det blev igår.
Liiiite för mycket kanske..

Drog iaf tre fyra drinkar, cider, shotar och öl.
Skaplig blandning :p
Haha, men tog ett piller när jag vaknade och sen lite cola och frukost på det.
Så det funkar :)

Nu har vi nästan packat klart allt, väntar bara på  Manne.
Sen måste vi checka ut :(

Har lite saker vi behöver göra nere på stan också.. :s
Och tåget går kl 14, hinner vi!?

Ska försöka slänga upp lite bilder här också..




Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0