Ork?

Thea lyckades igen göra så att allt som skrevs blev baklänges, så det var ju bara att starta om datan..

Hursomhelst, så igår märkte jag att Fisan hade massa blåsor på tungan, (vilket förklarar varför hon inte har velat äta dom senaste dagarna), så jag ringde iaf 1177 och frågade dom vad jag skulle göra.
Berättade hur hon hade ätit och druckit senaste dagarna, även att hon spydde i onsdags och så.

Första tjejen sa bara att jag skulle gå och väcka henne, hon fick absolut inte sova för natten då hon hade fått i sig på took för lite, sagt och gjort.
Upp med henne, ge alvedon och försöka få i henne vällingen (som jag redan visste innan skulle vara omöjligt).
Prövade med allt, i glas, i flaska, med sugrör osv osv.
Hon bara ville inte ha.

Sen efter en timme så ringde dom upp igen och jag berättade hur det hade gått.
Hon tyckte att vi skulle avvakta och se hur dagen ter sig.

Vaknade av att Fisan kom gråtandes till vardagsrummet, tog upp henne i våran säng och sen somnade hon om.
När vi senare vaknade båda två så var inte ens Manne här, undra vart han tog vägen!?

Messade och frågade, då var han i garaget, där han fortfarande är.

Jag och Fisan har mest bara myst idag, fick även reda på att Tommy & Emmy kommer hit senare.
Så jag ska väl försöka damsuga upp allt jävla grus iaf..

Behöver rengöra Fisans stol också.
Tvätta spymattan, plocka lite och sånt där "jääääätteroligt"
Någon som vill komma och göra det!? ;)
Bjuder på fika isf ;) haha.

Näe, dags att kolla lite bloggar, röka och sätta igång..


Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0