Örsundsbro, Västerås & Bålsta.

Jajemensan, så har min dag sett ut, ungefär.

Började dagen samtidigt då hjärtat klev upp, runt 6halv7 någon gång, strosade omkring lite, hängde lite tvätt, plockade undan lite, busade med Fisan, gav henne välling & frukost och letade reda på dagens kläder :)

Sen runt kvart i 9bar det iväg mot dagis, för att sedan åka ut till Örsundsbro och hämta mina saker som blev kvar sen helgen :p Kan ju liksom vara bra att ha typ, bankomatkort :p haha.

Ringde till min Skrutthöna för att kolla om hon ville följa med till Västerås, behövde in på IKEA en sväng.
Sagt och gjort, hämtade henne, IKEA, Billiga nisses och biltema stog på dagens schema :p haha.

Runt 13så bar det iväg mot Enköping igen, då Fisan skulle hämtas på dagis.
Efter det så bar det iväg till Bålsta, till Evelyn :)

Umgicks med henne, fikade, pratade och hade allmänt trevligt :) Iaf jag :)
Runt halv5 så åkte vi mot Enköping igen, för att möta upp Hjärtat, ut till Hummelsta för att äta mat med Nicke.

Skulle egentligen ha åkt med pojkarna till Nicke, men det strulade och Fisan var övertrött, så vi åkte hem.
Sitter här nu, Fisan sover och jag håller på att somna :s

Imorgon blir det lite lugnare, lite handling, middag med goda vänner och sen bara lugnt :)

Näe, kika mail, bloggar och sen sova :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

En "bara-åka-runt-dag" :)

2009-02-19 @ 20:26:47
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: R-obban

Ska jag uppdatera min blogg ?=)

2009-02-20 @ 09:23:35

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0